vrijdag 16 mei 2014

Let's go!

Hier is ie dan, mijn blog. Na een week naam verzinnen, ontwerp maken en natuurlijk bedenken waar ik ga over schrijven is die dan eindelijk klaar! Ik twijfelde eerst wel, maar soms moet je ergens gewoon voor gaan! Ik ben door Daniëlle van vanilles-x.blogspot.nl geïnspireerd. Echt superleuk, dankje! Laat maar een leuk berichtje bij hun achter. Ze schrijven echt super goed. Nou dit word dus mijn blog, ik hoop dat jullie het leuk vinden & leuke reacties achter zullen laten. Ik schrijf over fashion, make-up & leuke weetjes. Die dingen. Nou dit was even een korte inleiding, er komt nog veel & vééél meer! 

Hoe zijn jullie begonnen met bloggen, waarom vinden jullie het zo leuk?

Liefs, Bianca Life

7 opmerkingen:

  1. Ik ben al benieuwd naar je komende artikels! Leuk dat je ook gaat beginnen met bloggen! Veel plezier, het is iets bijzonders om te doen. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik en echt super benieuwd naar je verdere artikels, ga vooral je eigen gang en schrijf over wat jij leuk vind. En inspiratie haal ik ujt het dagelijks leven alles wat ik zie, hoor en denk is mijn inspirtie maar natuurlijk ook andere blogger. Ik ga je zeker volgen je hebt ookeen reactie op mijn blog achterlaten echt super leuk. Je hebt gelijk al twee reacties. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga je blog zeker in de gaten houden. :)
    Ik ben ongeveer 6 weken geleden begonnen met bloggen. Ik ben via Britt (patoir) in het blogwereldje terechtgekomen. Ik zag haar blog en ben er toen een tijdje later zelf ook een begonnen en hoewel ik het eigenlijk eerst niet echt iets voor mij vond, vind ik het nu heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je net begonnen bent met bloggen! Het leukste aan bloggen is het plezier hebben in het schrijven van artikels, daarnaast zijn reacties krijgen ook helemaal geweldig :) Super veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Bianca! Succes met je blog :)

    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben benieuwd! Ik begon omdat het mij ook erg leuk leek

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk & lieve reactie allemaal! Dankje :)

    BeantwoordenVerwijderen